Studeren in Londen / Studying in London - Reisverslagen van Sherelle de Koning - WaarBenJij.nu Studeren in Londen / Studying in London - Reisverslagen van Sherelle de Koning - WaarBenJij.nu
Studeren in Londen / Studying in London

Voor 3 maanden zit ik in Londen om te studeren aan de University of East London. Hier op deze site zal ik schrijven welke avonturen ik allemaal heb meegemaakt en hoe mijn dagelijkse leven hier eruit ziet.
--
The coming three months I will be in London to study at the University of East London. On this site, I will write down all adventures I've been through and how my daily life is here.

Recente Reisverslagen:

12 November 2014

8 weken punt / 8 week mark:

17 September 2014

Eerste dag / first day
Sherelle

Mijn avonturen van mijn tijd in Londen op een site! ;) -- My adventures of my time in London on one site! ;)

Actief sinds 17 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1944

Voorgaande reizen:

17 September 2014 - 21 December 2014

Studeren in Londen / Studying in London

Landen bezocht: